نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد > اخبار آموزشی > آغاز ثبت‌نام در رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد
۲۲۶ بازدید

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

مهسا پرنیان، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه ۱۴۰۰، در ۱۶ رشته دانشجو می پذیرد.

وی با ذکر اینکه مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از ۱۶ آذر ماه جاری آغاز شده و تا ۲۲ آذر ماه ادامه دارد، افزود: داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مرکز، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، پرنیان عناوین این رشته ها را شامل کاردانی امور بانکی، حقوق ثبتی، امور فرهنگی، دستیاری مشاغل حقوقی، روابط عمومی، شبکه های کامپیوتری، فناوری اطلاعات، برنامه‌سازی کامپیوتری، دستیاری حقوق امور قضایی و باغبانی – تولیدات گلخانه‌ای ذکر کرد.

وی همچنین رشته های کارشناسی را شامل حقوق ثبت اسناد و املاک، روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری و مدیریت بازاریابی و بیمه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مرکز دارای چندین کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی درحوزه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر است، خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد بیش از یک دهه در پذیرش دانشجو در استان تجربه دارد.

پرنیان همچنین عدم نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی، عدم محدودیت در نوع رشته دیپلم، معافیت تحصیلی مشمولان نظام وظیفه، امکان تقسیط شهریه، بهره مندی از وام شهریه در طول تحصیل، تشکیل کلاس ها در خارج از ساعت اداری جهت تسهیل تحصیل دانشجویان شاغل را از ویژگی‌های تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد ذکر کرد.

وی اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت رایگان با مدرک معتبر طی تحصیل، حمایت از طرح‌های کارآفرینانه زیر نظر مرکز نوآوری جهاددانشگاهی و مشاوره‌های تخصصی شروع کسب و کار از دیگر امتیازهای در نظرگرفته شده برای تحصیل در این مرکز است.

پرنیان همچنین گفت: جهت تسهیل ایاب و ذهاب دانشجویان، کلاس‌های این مرکز در داخل شهر و در ساختمان آموزشی واقع در حدفاصل میدان دفاع مقدس و چهارراه باسکول برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد نخستین و بزرگترین مرکز علمی کاربردی استان است، افزود: این مرکز طی سال های تحصیلی گذشته جزو پنج مرکز برتر علمی کاربردی جهاددانشگاهی در سطح کشور شناخته شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲- ۳۲۲۸۵۷۴۱-۰۵۸ و ۰۹۳۶۱۷۴۷۷۱۲ تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا